Kävin katsomassa The Greatest Showman elokuvan tuossa jokin aika sitten. Se oli kiva kokemus. Se oli sellainen hyvän mielen leffaelämys. Tämä biisi This Is Me kyseisestä elokuvasta on varsinainen voimabiisi. Kannattaa lukea sanat huolella ja oikein imeä ne itseensä. Tulee takuuvarmasti parempi olo. :) Löysin itseni joka lauseesta. Olen mennyt rikki, kokenut itseni erilaiseksi ja on ollut vaikea hyväksyä itseään sellaisena kuin on. Olen myös kokenut, etten aina kelpaa tällaisena kuin olen. Tämän laulun lyriikasta ei puutu itsetuntoa kohottavia lauseita ja sanoja ja olenpa vahvasti sitä mieltä, että niitä ei koskaan liikaa voi itselleen puhua ja painottaa. Ihminen niin helposti puhuu itselleen negatiivisesti ja mitätöi itseään. Biisi on muutenkin kaunis ja voimallinen sovitukseltaan. Kantsii kuunnella ja katsella. Videossa on pätkä elokuvan musikaaliosuutta.

Ottakaapa siis aikaa positiiviselle hetkelle ja julistakaa itsellenne This Is Me! Olen arvokas ja rakkauden arvoinen, sanokaa te muut (tai minä itse) mitä sanotte.

This Is Me (lyrics video)