Tein ammatinvalintatestin ja tulokset ovat aika pitkälle sitä mitä ajattelinkin. Olen muuttumassa mitä ilmeisimmin ihan joksikin muuksi kuin mitä olen ollut. Oliko se nyt metamorfoosi vai mikä lie olikaan, kun eliön/olion olomuoto muuntautuu täysin uudeksi? Näin on käynyt nyt minulle ja joudun nyt tuosta listasta valitsemaan uuden ammattin itselle. Kaikki kiinnostaa, mutta kuten tuosta tuloksesta voi myös lukea, on yrittäminen omalla kohdallani todella avutonta räpellystä, joten mikä neuvoksi? Mistä pontta tälle naiselle tehdä unelmistaan totta?

Jos jollakulla on näkemystä siitä, kuinka ihminen saadaan yrittämään enemmän ja kovemmin, otan vastaan kaikki ehdotukset ja lupaan tutkailla niitä vakavasti. Parhaat ehdotukset saavat kunniamaininnan...sen lupaan ja julkisuutta (minun blogini verran) ja kuka tietää, kuinka julkinen tästäkin blogista vielä joskus tuleekaan??! Jos ryhdyn vaikka kirjailijaksi tai voitan "Tanssii tavisten kanssa" -kilpailun...taikka maalaan uuden "Mona Lisan" (omakuvan tietysti)

ps. Mun netti toimii taas!! Olen niin onnellinen ainakin tästä asiasta, jos kaikki muu sitten tökkiikin.