Jostain syystä tämä blogin kirjoittaminen on nykyään kovin takkuista puuhaa. Tavallaan mielessä on koko ajan valtava määrä asioita, tunnelmia, tuoksuja ja tunteita ;D Ihania ja karujakin ajatuksia. Monenlaiset kummalliset kuviot, toiveet ja pelot risteilee sisällä, mutta samalla mitään niistä ei halua tai oikeastaan koe tarvetta purkaa poiskaan. Jotenkin kuin sielu odottaisi tilannetta, jossa ne saavat vapaasti tulla ilmaistuksi, jossa niitä odotetaan, ja jossa niille on oikea aika ja paikka.

Asiasta kolmanteen...tää biisi on koskettanut mua eilen ja tänään. Tanja vinkkasi ja ihastuin heti. Rakkauslaulut on vaan niin ihania Pusu

To Make You Feel My Love (by Bob Dylan)

YouTubesta Adelen versio 

When the rain is blowing in your face
And the whole world is on your case
I would offer you a warm embrace
To make you feel my love

When evening shadows and the stars appear
And there is no one to dry your tears
I could hold you for a million years
To make you feel my love

I know you haven't made your mind up yet
I would never do you wrong
I've known it from the moment that we met
There's no doubt in my mind where you belong

I'd go hungry, I'd go black and blue
I'd go crawling down the avenue
There ain't nothing that I wouldn't do
To make you feel my love

The storms of rage are rolling wild and free
Down that highway of regret
The wind of change is blowing wild and free
But you aint seen nothing like me yet

There aint nothing that I wouldn't do
Go to the end of the earth for you
Make you happy make your dreams come true
To make you feel my love

To make you feel my love