No itseasiassa käyntimäärien suhteen tämä blogi on ollut "hiipuva" tai "valmiiksi hiipunut" jo alusta lähtien, eli vuodesta 2008. Ai kamalaa (hih)...tää on ollut jo 12 vuotta täällä ja olen jaksanut melko ahkerasti päivittää, vaikken oikein minkäänlaista kommunikaatiota tai vuorovaikutusta ole aikaan saanut. Sitä voi jo juhlia - sitä suurta päättäväisyyttä ja pelkän julkaisuriemun aikaansaamaa motivaatiota. Sen minkä aloitin, sitä jatkan ja jatkan ja jatkan...

Ehkä olen sen verran itseriittoinen tyyppi, etten ihan pienestä "hiljaisuudesta" hätkähdä. Tykkään myös omista jutuistani sen verran paljon, että ihan siksikin kirjoitan ja julkaisen. Näitä on helkatin kiva lueskella jälkeenpäin ja hihitellä itselleen. Hyvin harvoin saan häpeäpunaa yhtään mistään. Olen tyytyväinen lähes kaikkeen, mitä täällä on. Jotkut kirjoitusvirheet joskus tympivät, muuten ei mikään. Olenko psykopaatti...narsisti...vai vain ihanasti kasvanut aikuinen, joka ymmärtää, että se "sisäinen" lapsi on silloin juurikin terve, kun se leikkii ja kylpee huomiossa (vaikka vain omassaan). Koska leikkiähän tämä blogin pitäminen on, ainakin mulle. Tämä ja ne muut blogini ovat itselleni tapa ja lupa olla näkyvä ja saada leikkiä ja saada sanoa: Olen ihana juuri tällaisena juuri NYT. 

Olen ihana juuri tällaisena. Sano sinäkin niin itsellesi oikein tosissaan. Se on tärkeää. Koska voi olla aikoja, jolloin kukaan muu ei sitä sinulle huomaa tai muista sanoa. Muistakaamme siis itse sanoa se itsellemme.

On ihmisiä, julkkiksia, joita ihaillaan ja kehutaan joka päivä. Ottakaamme siitä mallia ja kohdistetaan se kaikki ihailu välillä itseemme.

Siinä ei ole mitään pahaa.

Minä, sinä - me olemme ihania, arvokkaita, kauniita ja tärkeitä jokainen omalla tavallamme. Me riitämme ja olemme tarpeeksi. Jos sitä ei ole sinulle sanottu koskaan, minä sanon sen nyt sinulle. Sinä siellä, muista arvosi, muista ainutlaatuisuutesi ja hehkusi. Sinä loistat omaa tultasi, jota ilman maailma on paljon kylmempi paikka elää. Anna valosi syttyä täyteen kirkkauteen ja valaise meitä. Kiitos.

Rakkaudella Tuija

189-pieni.jpg