Jos olisin paljon nuorempi kuin olen, niin seuraisin tätä bändiä hamaan taivaaseen asti. No oikeesti en. Mutta jos olisin ollut nuori silloin, kun he aloittivat uransa ja olisin heidät löytänyt - kuka tietää? Musta tää on vaan parasta tai parhainta pitkään aikaan mun musiikkielämässä.

Olen kokenut fanituksen, siis sellainen hullun ja ja vieläkin hullumman. Oli lähellä, etten ajanut itseäni mielisairaalaan. Vaan oli kyllä silti tosi siistiä. Näin nuoret sanoisivat. Ja viimeksi tänään mietin, et mitä jäi käteen. No, rakkaus jäi.

Opin tosi paljon rakkaudesta, ihan siitä aidosta ja oikeasta. Jouduin kyllä kärsimään kaikki mahdolliset egon tuottamat sivuoireet ja selvisin niidenkin läpi. Mutta rakkauden opetus jäi. Tiedän nyt melkein kaiken oikeasta rakkaudesta. MELKEIN. En ihan, koska olen edelleen ihminen.

Mut tää biisi, tää bändi. Täyttä kultaa. Video on erikoinen, mut muusikot ehkä ymmärtää. Miksei fyysikotkin (tää oli vitsi).

Lyriikka taas. No, ehkä olen koskettavampiakin lukenut. Mutta silti, niin hienosti tehty biisi. Ihan sama lyriikalle tässä kohtaa. Sitä paitsi, ehken edes tajunnut ydintä?

 

Keane - This Is The Last Time (Alternative Version)