Vuodatuksessa oli käyttökatko ja sen jälkeen mun etusivulla näkyvä blogiarkisto kutistui aika pieneksi. Siellä näkyy (mulle) tasan kolme päivitystä. Oikeastihan niitä päivityksiä on hirmuinen määrä yli kymmenen vuoden ajalta. Mutta nyt näkyy vain vuodelta 2008 muutto/pako-intoilua yksi päivitys. Vuodelta 2016 runo (itseasiassa aika hyvä valinta) ja sitten sairauskertomusta tai muuta vastaavaa. En ees lukenut kokonaan. (Ok, luin sittenkin, ihan hyvä juttu ja kommentit myös.) Nykyisinhän olen terve tai ainakin luulen niin. Eli luuloterve.:D

Se siitä, ehkä tuo palautuu normiksi jossain vaiheessa. Toisaalta, ottakaamme tämä uutena alkuna.

Laitanpa vaan yhden kuvan taas. Olen nyt innostunut arkkitehtuurista ja julkisivuista. Tämä julkisivu on Kalevan melko uudesta talosta Oulussa. Rakennettu v.2017. Se on hieno, nykyarkkitehtuuria parhaimmillaan mun mielestä. Noiden keltaisten purjepeltien takana on pimeään aikaan valaistus. Täytyy käydä kuvaamassa syksyllä uudemman kerran tämä ihana julkisivu.

DSC_2180_filtered.jpg2.jpg3.jpg