Tai ainakin osaan käyttää googlea! Mä oon niin innoissani, kun sain liitettyä mun vanhan, ihanan telkkarin tietokoneeseeni ihan ITSE. Eli nyt mun tietokoneen pienen, kämyisen ja tuhnuisen näytön lisäksi mulla on 28 tuuman näyttö, vai onko jopa 32 tuuman?? Mikä on tuuma...En tiedä, mutta olen itsestäni ylpeä. Puhumattakaan siitä, kuinka hienosti itse selvitin (toistaiseksi) kaikki uudet ja ihmeelliset jutut uuden smart-televisioni kanssa. Ehän se oo ku tehä. Ja luottaa itseen.

En nyt jaksa selittää, miten tämä suuri ihme (ihmeet) kaikessa yksinkertaisuudessaan tapahtui, mutta tulin vain kertomaan sen. Olen niin innoissani ja tyytyväinen itseeni. Nämä ovat tärkeitä asioita. Mitkä? Nämä kaikki, jotka nostavat itsetuntoa ja saavat sut/mut tuntemaan itsemme kykeneviksi ja omaa elämää edes jollain tavalla hallinnoiviksi olennoiksi.

Eli, aina kun sulla on ongelma, kokeile selvittää se ensin itse. Riippuu tietysti ongelmasta. Mutta jos ongelma on helppo, kuten nyt vaikka nää mun ongelmat, niin älä ensimmäisenä pyydä apua. Avun pyytäminen on ihan hyvä, ja taitona mitä parhain. Mutta ei kaikessa tarvi pyytää apua. On hyvä opetella setvimään omassa päässään erilaisia ongelmanratkaisuja, vaihtoehtoja ja etsiä tietoa. Mulle google on ollut aina hyvä. Mä kysyn, google vastaa. Tai sitten löydän tiedon vahingossa Hesarista tai jopa Iltasanomista. Jostakin se tulee. Varsinkin, jos sitä pyytää.

En enää pidä blogia varsinaisesti, mutta tuun aina kertomaan, kun on jotain erityisen kivaa tapahtunut.