Olen huomannut, että ihanasti kasvanut aikuinen on sellainen, joka ymmärtää, että se "sisäinen" lapsi on silloin juurikin terve, kun se leikkii ja kylpee huomiossa (vaikka vain omassaan).

Itselleni tämä blogin pitäminen on tavallaan sitä leikkiä. Tämä ja muut blogini ovat tapa ja lupa olla näkyvä ja saada sanoa: Olen ihana juuri tällaisena juuri NYT. Näitä juttuja mietin juuri nyt ja kerron teillekin, mutta ensisijaisesti itselleni. Opiksi, mutta myös iloksi. Ja vaikka lukijoita ei juurikaan ole, ei se minua hidasta. Nautin itse näistä jutuista. Se on olennaista kaikessa mitä teen.

Haluan toistaa: Olen ihana juuri tällaisena. Sano sinäkin niin itsellesi oikein tosissaan. Se on tärkeää. Koska voi olla aikoja, jolloin kukaan muu ei sitä sinulle huomaa tai muista sanoa. Muistakaamme siis sanoa se itse itsellemme.

On ihmisiä, julkkiksia, joita ihaillaan ja kehutaan joka päivä. Ottakaamme siitä mallia ja kohdistetaan se kaikki ihailu välillä itseemme.

Siinä ei ole mitään pahaa.

Minä, sinä - me olemme ihania, arvokkaita, kauniita ja tärkeitä jokainen omalla tavallamme. Me riitämme ja olemme tarpeeksi. Jos sitä ei ole sinulle sanottu koskaan, minä sanon sen nyt sinulle:

Sinä siellä! Muista arvosi, ainutlaatuisuutesi ja muista oma hehkusi.

Sinä loistat omaa tultasi, jota ilman maailma on paljon kylmempi paikka elää. Anna valosi syttyä täyteen kirkkauteen ja valaise meitä. Kiitos.

Rakkaudella Tuija