En suinkaan minä, minähän olen pelkästään kaunis. Toki sisältä nuori ikuisesti. :D

Nyt on siis kyseessä Olavi Uusivirran upea biisi "Nuori ja kaunis" ja sen live-esitys Varjofestareilla Oulussa tuossa viime lauantaina.

Miksi olen innoissani? No siksi, kun rakas tyttäreni sai laulaa tämän kauniin dueton yhdessä Olavin kanssa.Yleisö oli aivan pähkinöinä ja arvatkaa kuka melkein suli olemattomiin onnesta? MINÄ. MINÄ. Olin siis paikalla todistamassa sulamistani. Ja kyllä, sain emootion, ison sellaisen. Katsokaa video, niin tiedätte muidenkin emootioista. :)

Tanjahan on kyllä ihan kokenut artisti ja laulaja, mutta tämä oli hänelle sellainen haave, joka sai tuossa kyseisessä hetkessä fyysisen, kauniin, jopa täydellisyyttä hipovan muodon.

Ja mikä parasta, kyseessä oli ns. "carpe diem"- hetki, johon Tanja tarttui ihan itse omilla kätösillään ja sen myötä sai aikaan suurta iloa niin yleisössä, itsessään ja myös kyseisessä bändissä. Ei unelmat tipahda taivaalta, ei, ne tehdään itse auttavien ja tukevien voimien saattelemana. Aina ei natsaa, mutta joskus natsaa enemmän kuin paremmin. <3

Linkki tuossa alla esitykseen.

 

Olavi Uusivirta feat. Tanja Torvikoski - Nuori ja kaunis (live at Varjofestivaali 2020)