Niin...sitäpä juuri. Tänään tajusin, että olen paisunut, vyörynyt, suorastaan vöyristynyt fyysisesti omien rajojeni yli ja ohi. Minusta on tullut virallisesti The Overweight Person.

En ole käynyt vaa'assa yli vuoteen tai ehkä kahteen vuoteen. En ole uskaltanut. Minä, rohkea ihminen en ole uskaltanut mennä katsomaan totuutta silmiin! Erikoista kieltämättä?! Olen vain selitellyt itselleni, kuinka soman hehkeä olen, naisellinen, "rintava", kurvikas, hyväperäinen jne...löytyyhän noita itsetuntoa ylläpitäviä uskomuksia pilvin pimein, mutta tosiasia on tämä; minulla on ylipainoa 10 kiloa. Riippuu tietenkin, mitä me pidämme ihannepainona, mikä BMI on minulle se juuri makein ja tyylikkäin. Joo, joo...seli, seli...


Ei käy, tämä ei käy!! Nyt alkoi kuuri ja jouluun mennessä olen pudottanut puolet tuosta ylimääräisestä painosta. Voi olla, että se jää sitten siihen, mutta tavoitteeni on tuo nyt ainakin aluksi. Ikinä eläessäni en ole painanut näin paljon (paitsi viimeisillään raskaana) ja tähän asiaan on tartuttava joko nyt tai ei koskaan. Minun sisälläni nimittäin asuu hoikka, siro gaselli, eikä tämä mamselli, minkä näen peilistä :(

Muistuttakaa mua! Viisi vaivaista kiloa veke. Ei muuta, helppo nakki. Onnistuu, on ennenkin tiputettu painoa ja silloin lähti 12 kiloa :)