Minulla on eräässä toisessa blogissani pitkä tarina omasta selviytymisestäni (joka on kesken, tai meneillään, niin kauan kuin elämäkin). Kerron mutkaisesta tiestäni ja syistä jotka ehkä johtivat masennukseen tuolloin n.13 vuotta sitten. Nyt voisin toki jo kirjoittaa uuden matkakertomuksen uusista mutkista ja uusista syövereistä. Elämä ei ole todellakaan päästänyt minua helpolla, mutta on siellä vastapainoksi paljon suuria, kauniita sanoja myös rakkaudesta, ja siitä mitä olen rakkaudesta oppinut ja nimenomaan luopumisen kautta. Osa noista teksteistä on samoja kuin "Rakkaus- mitä se on?" -tekstini, mutta paljon on myös muuta asiaa, tai asiattomuutta. Riippuu siitä, miten lukija niihin suhtautuu. :) Miksi yleensä edes jaan näitä asioita, on halu auttaa niitä ihmisiä, joilla ehkä itsellään on vaikeaa juuri nyt elämässään ja antaa siten vertaistukea. Minulle on tärkeää käsitellä asiat kirjoittamalla ja näitä vaikeuksien myötä syntyneitä oivalluksia matkan varrelta olen myös halunnut jakaa muillekin siinä toivossa, että joku saisi niistä jotain työkaluja oman taistelunsa läpikäymiseen.

SELVIYTYMISTAISTELU