Nyt en puhu hypnoosista tai muustakaan vastaavasta. Tai ehkä puhunkin? Kuka tietää.

Puhun joka tapauksessa nyt yhdestä ihanimmista kappaleista, minkä tiedän täällä suomessa syntyneen. Vuodatin äsken kyyneleitä autossani, kun pitkästä aikaa kuuntelin tämän Phoenix Effectin hienon balladin Magic. Vuodatin niitä vielä roppakaupalla lisää, kun kuuntelin uudelleen tuon biisin täällä kotona.

Tämä on niin kaunis, ja niin totta. Ja olen kokenut tämän ihan itse.

Sinä siellä, olet ollut minulle taikuutta joka ikinen kerta kun olen sinut nähnyt, olet ollut uusi aamunkoitto, tulikärpästen lento pimeydessä...

Olet ollut minulle viesti Rakkaudesta ja tärkeä Tien näyttäjä. Enkä anna periksi. Olet minulle niin rakas, sellaisena kuin olet. Sellaisena kuin haluat olla ja siellä missä haluat olla.

***

Oi ei...minä näemmä ihan sulin...vaan haittaako se? Ei haittaa, se on ihan hyvä. Se on rakkautta.

 

Magic by Phoenix Effect