Tää mun blogi on semmonen mun kaikkien eri kiinnostuksen kohteiden sekalainen soppa. Välillä vuodatan runoja, välillä käsitöitä ja välillä kuvia. Ne jossain määrin jaksottelee. Joskus innostun musiikistakin ja jaan sitten sitä. Sitten joskus taas innostun pohtimaan syntyjä syviä ja leikkimaan filosofia tai psykologia. Saatanpa laittaa foliohatunkin päähän ja leikkiä henkistä ja eteeristä olentoa, joka luulee ymmärtävänsä jotain esimerkiksi Rakkaudesta ja ykseydestä.

Viime aikoina ei kyllä ole yhtään pohdituttanut enkä ole juurikaan myöskään virkkaillut. Olen erikoinen ihminen, ihan omastakin mielestäni. Innostun valtavasti asioista, opettelen niitä ja opinkin, mutta aina jossain vaiheessa, joskus aika nopeastikin huomaan, että kas...ei innosta nyt yhtään tämä juttu. Heh. Sellainen minä olen. Toki on joitain asioita, joitain speciaalijuttuja, jotka ovat kestäneet kauan, mutta ovatkin sitten ehkä jo riippuvuuksia, eli pidän ihan hyvänä sitä, että osaan innostua, mutta sitten osaan myös tavallaan kyllästyä. Sillä tavoin löydän uusia innostuksen aiheita enemmän elämääni.

Mutta se siitä! Nyt laitan ihan oikean valokuvan. Tämä on otettu hyvällä järjestelmäkameralla, mutta olin tuolloin aika noviisi ja siksi tuo valotus ei ihan mennyt nappiin. Tämän muokkasin ihan alusta asti uudelleen kuvatoimistoa varten. Sinne se hyväksyttiin. Ohan tää herttainen ja "eteerinen". Onkohan tuolla pennullakin foliohattu kuvaannollisesti päässä? On sillä. <3

041-002_filtered-3.jpg