"Kaipaan kosketusta, tuntea jotain ja kuka vain käy..."  Ehei, ei täällä minun maailmassani, minun kartallani, mutta varmaan jossain. No joo, tuskin itsekään olen täysin ulkopuolella sen, että "kuka vain käy". Jossain mielessä olen kuitenkin hyvin vahvasti ulkopuolella tuon ajatuksen, koska minulle ei ole koskaan käynyt kuka vain, missä vain, ei edes sinne päin... Siksipä juurikin olen elänyt esimerkiksi sinkkuna viimeiset kymmenen vuotta.

Olen aina ollut mieluummin yksin kuin "kenen tahansa kanssa", vaikka se ei aina ole siltä näyttänyt. Jos olen ollut epäsopivassa suhteessa, olen kapinoinut melko rajusti vähintäänkin.

Silti, tänään ymmärrän tämän biisin sanoman jotenkin syvemmin - kyllä, kuka tahansa ON yhtä tärkeä. Mutta käykö kuka tahansa mihin tahansa?? 

En tiedä, enkä usko, mutta Rakkauteen käy kuka tahansa.

 

Kuka vain käy by Egotrippi